Is This The World We Created...

Discussion in 'General Philosophy' started by wet1, Jun 7, 2002.

  1. wet1 Wanderer Registered Senior Member

    Messages:
    8,616
    A4Ever...

    Wil je mij niet van rechtse praktijken beschuldigen? Dank je wel!

    Heb jij in Frankrijk met olie besmeurde vogels schoongemaakt? Heb jij wel eens iets voor een "zwerver" gedaan? Nationaliteit maakt niet uit hoor. Ik ben opgegroeid met vele verschillende nationaliteiten/culturen om me heen en ik denk dat ik er meer van afweet dan jij. Dus stop daarmee. Muchas Gracias - Merci Bien...

    Fukushi, gewoon doorposten hoor, laat je niet kisten - 't is maar een message board. Keep on posting...

    Please Register or Log in to view the hidden image!

     
  2. Google AdSense Guest Advertisement



    to hide all adverts.
  3. Fukushi -meta consciousness- Registered Senior Member

    Messages:
    1,231
    ik ga hier in't nederlands posten

    Ik ben niet degene die hier uithaalt naar eender wie: ik belicht enkel enkele aspecten van de wereld en haar veroorzakers: dit betekend niet dat ik één of andere doctrine aanhang zoals jullie dit projecteren naar mij toe: als jullie die machthebbers met klem willen verdedigen: laat ik jullie dan maar inneens uit die droom helpen: denk maar niet dat ze ook maar één bal om jullie geven, net zoals jullie ook geen bel om mij geven: jezus: jullie begrijpen nog niet eens wat ik jullie hier probeer te zeggen!
    Probeer nou toch eens wat anders dan alleen maar iemand proberen virtueel af te maken,...en jullie noemen mij kinderachtig?
    wacht maar af : de tijd dat jullie verantwoordelijkheid gaan voelen en dat krijgen over al die dingen die er in de wereld gebeuren zal heus nog wel komen,....en dan ga je er inderdaad iets aan willen veranderen en dan hoop ik dat jullie net zo'n koppige mensen tegenkomen als jullie zelf,...dat is alles wat ik nog te zeggen heb hier tegen jullie,...dag.

    oh ja: nog iets= ik weet genoeg over jullie staatsvader om hem levenslang te laten opsluiten,...maar inderdaad: dat blijft geheim.
    ooit van remote vieuwing gehoord? daar kun je het mee vergelijken,...hier gaat het niet om gebouwen of zo : maar om gedachten en dingen die er gezegd worden, acties enzo,...

    oh: ja: nog wat: schrijven jullie maar eens in een derde taal jullie gedachten op,...kijken of dat zo vloeiend gaat : en wees er maar gerust in : als jullie nederlands zouden kunnen dan zou je me in en discussie ook niet kunnen verslaan: maar laat staan dat we vrienden zouden zijn: zelfs dan zou het moeilijk zijn om me iets duidelijk te maken: jullie denken alleen maar aan vechten en aan bekvechten: dat is helemaal niet waar ik aan denk: het is te merken dat jullie nog geen levenservaringen kunnen delen: laat staan dat je ze al hebt,...dan is dit board ook inneens zinloos verklaard: het nut van communicatie valt weg,...

    en alles waar jullie mee op de proppen kunnen komen is : dat ik één of andere geflipte facist ben en tegen alle vorm van democratie,...gewoon maar omdat ik letterlijk zeg: dat democratie een illusie is,...nou mooie stelletje democraten zijn jullie,...inneens iemand criminaliseren en beschuldigen
     
  4. Google AdSense Guest Advertisement



    to hide all adverts.
  5. wet1 Wanderer Registered Senior Member

    Messages:
    8,616
    Oh, in this world we created it must not be hard to do for the English speaking, well educated people here on the boards to make a literal translation from your post Fukushi.

    Please Register or Log in to view the hidden image!



    I should say: Go for it fellow humans - Show your loyalty with the not native, English speaking people in this world.

    Good luck...you're gonna need it.

    Please Register or Log in to view the hidden image!

     
  6. Google AdSense Guest Advertisement



    to hide all adverts.
  7. wet1 Wanderer Registered Senior Member

    Messages:
    8,616
    Fukushi...

    I think it is better to post in English because this is a Canadian message board and the main language is English.

    Therefor, next posts please in English again. Thank you...

    Please Register or Log in to view the hidden image!

     
  8. A4Ever Knows where his towel is Registered Senior Member

    Messages:
    1,234
    Ik bedoelde: u doet er goed aan zich niet te hard op te winden over rechtse opmerkingen VAN Q. Ik zag u reageren tegen hem, en kreeg schrik dat u een hartaanval zou krijgen.

    In geen geval wou ik beweren dat uw opmerkingen rechts georienteerd waren. Dat kon ik ook niet, want dat zijn ze niet.

    Ik ZAAI misverstanden hier op het bord

    Please Register or Log in to view the hidden image!

    Please Register or Log in to view the hidden image!

    Please Register or Log in to view the hidden image!



    Peace?

    Please Register or Log in to view the hidden image!

     
  9. wet1 Wanderer Registered Senior Member

    Messages:
    8,616
    Peace...

    Off course!

    Please Register or Log in to view the hidden image!

    Peace seems a thing that's hard to get lately with all the arguing and disagreements going on everywhere.

    Please Register or Log in to view the hidden image!



    I am sorry I took your words wrong and offer my deepest apologies. Thank you for being so bright to see...

    Please Register or Log in to view the hidden image!

     
  10. aciescomplio Registered Senior Member

    Messages:
    38
    The third world has been used....used like their population.

    It has been used too much by America and Diplomatic countries trying to make a statement of power but not responsibility for their actions. The third world may be starving while american, british and powerful countries, sitting at home watching tv on their Sony tvs and watching ads about sponsoring children in third world countries with $1 a day campaigns, not noticing that nearly all their wars have been fought on their turf, tearing their world apart.

    Please Register or Log in to view the hidden image!



    Now I take a breath

    Please Register or Log in to view the hidden image!

     
  11. Fukushi -meta consciousness- Registered Senior Member

    Messages:
    1,231
    so I'm not alone!

    Pfieuw! At last ! some other human who knows we're being ripped-off !
    Welcome aciescomplio!
     
  12. wet1 Wanderer Registered Senior Member

    Messages:
    8,616
    Yes!

    Please Register or Log in to view the hidden image!

    I second that totally.

    Please Register or Log in to view the hidden image!





    Welcome to Sciforums Aciescomplio.

    Please Register or Log in to view the hidden image!

     
  13. *stRgrL* Kicks ass Valued Senior Member

    Messages:
    2,495
    When did we fight a war in Africa? :bugeye:

    Oh, and Welcome aciescomplio! Thats quite a name you got there

    Please Register or Log in to view the hidden image!

     
  14. Fukushi -meta consciousness- Registered Senior Member

    Messages:
    1,231
    When did we fight a war in Africa?

    Do you want me to go in detail about covert CIA ops,....and the french secret service,....and the mob? and russian gun dealers ect ect?
     
  15. A4Ever Knows where his towel is Registered Senior Member

    Messages:
    1,234
    Or how the CIA decided to drop Mobutu and anticipate or even support Kabila, as he would serve their interests the best.
     

Share This Page